Přihodil jsem jinou částku než se zobrazuje v aukci, proč? Částka, kterou přihazujete, je maximální částka, kterou jste za doménu v současné chvíli ochotni zaplatit. Systém za vás následně automaticky přihazuje tak, abyste aukci vyhrál s minimálním možným příhozem.
Jak zjistím, že byl můj příhoz přehozen? Abyste zjistili, že byl váš příhoz přehozen, můžete sledovat průběh aukce a informace o nejnovějších příhozech. Pokud jste byli přehozeni, uvidíte, že aktuální nabídka překonala vaši a informaci, že aukci v současné chvíli prohráváte. Rovněž vám přijde upozornění e-mailem.
Lze nějak vypnout upozornění, která mi chodí z aukcí? Ano, pokud nechcete dostávat upozornění z aukcí, můžete je vypnout. Přihlaste se do Doménového prohlížeče
a v sekci Moje aukce – Sleduji klikněte na ikonu oka u aukcí, ze kterých nechcete dostávat upozornění. Totéž můžete provést pomocí tlačítka Zrušit Sledování na detailu aukce.
Jak nastavím, aby mě systém upozornil, až půjde konkrétní doména do aukce? Abyste byli upozorněni, když půjde konkrétní doména do aukce, nastavte si sledování této domény. Jakmile bude možné doménu dražit, dostanete upozornění e-mailem.
Co se stane, když nezaplatím za přednostní právo registrace? Pokud nezaplatíte za přednostní právo registrace, dojde k zablokování vašeho účtu a nebudete se moci účastnit aukcí do doby, dokud neuhradíte smluvní pokutu. Detaily k blokování účtů při porušení podmínek najdete v Pravidlech aukcí.
Vydražené jméno domény bude buď zařazeno do dalšího kola aukce, nebo uvolněno k běžné registraci, podle Pravidel aukcí a Provozního řádu.
Jak zjistím identifikátor svázaný s MojeID účtem či EU eID? Identifikátor svázaný s MojeID účtem zjistíte po přihlášení
do MojeID. Najdete ho v sekci Moje údaje , panel Osobní údaje , kde je uveden jako Uživatelské jméno . Na stejné záložce je uvedeno, zda je účet validován (pouze u účtu právnické osoby).
Identifikátor kontaktu (MojeID účet nebo kontakt propojený s EU eID) je také viditelný po přihlášení do aplikace Doménový prohlížeč v pravém horním rohu. Zde najdete také úroveň ověření kontaktu (validován nebo propojen s evropskou elektronickou identitou).
Jak mám zaregistrovat doménu na držitele s identifikátorem svázaným
s MojeID účtem? Při registraci domény uveďte identifikátor kontaktu, se kterým jste aukci vyhráli. S jiným identifikátorem nebude možné doménu registrovat.
Co se stane s doménou, na kterou není uplatněno přednostní právo registrace? Jméno domény, na které není uplatněno přednostní právo registrace, bude buď zařazeno do dalšího kola aukce, nebo uvolněno k běžné registraci, podle Pravidel aukcí a Provozního řádu.
Co se stane s doménou, na kterou není podána ani jedna nabídka? Pokud nebude v rámci aukce učiněn žádný příhoz, bude po ukončení aukce jméno domény uvolněno k běžné registraci.
Proč jsou uživatelská jména účastníků aukce skrytá? Skrytí skutečné identity účastníků aukcí chrání jejich soukromí a pomůže zajistit rovné podmínky pro všechny účastníky.
Nemohu propojit kontakt s přihlášením přes EU eID, nesouhlasí údaje. Jak postupovat? V kontaktu máte pravděpodobně nesprávně vyplněné jméno či datum narození. Údaje v kontaktu musí být zcela shodné s údaji vaší elektronické identity, jinak není možné propojení kontaktu a identity dokončit.
Pro opravu kontaktujte svého registrátora kontaktu nebo se přihlaste do jeho portálu či zákaznické sekce.
Pozor ‒ opravu údajů je třeba provést tak, aby se změna propsala do registru .cz, nestačí aktualizovat zákaznické kontaktní údaje nebo fakturaci.